Niniejszy dokument zawiera skrócony przekrój informacji i wykaz najważniejszych zagadnień, problemów służących zrozumieniu czym jest współczesny marketing B2B, w oparciu o jakie mechanizmy działa on, w segmencie gospodarki niezwiązanej z kulturą czy biznesem muzycznym, a także jakie hipotetyczne, eksperymentalne metody i działania marketingowe można testować i wdrażać prowadząc szeroko rozumianą działalność marketingową na krajowym i zagranicznym rynku muzycznym.
1. Obecny kształt marketingu B2B w gospodarce na przykładzie aktywności marketingowych w obszarze ICT, czyli o co chodzi w całym tym szkoleniu.
2. Metody marketingowe Account management- outbound- prospecting (cold calling, cold mailing, polecenia) i Inbound (lead generation process) w B2B a eksperymentalne przełożenie ich na rynek muzyczny.
3. Success story o tym, dlaczego zdefiniowany rynek, nabywcy i metoda marketingowa, dają chleb- na przykładzie Łódzkiej Grupy Kreatywnej, oraz bonus! Dlaczego to umarło?
4. Identyfikacja target marketu w B2B a biznesie muzyczny (wyszukiwarko-porównywarka spotify), oraz o tym dlaczego nie jesteś oryginalny, ale to dobrze!
5. Buyer persona/ decision maker, czyli co do cholery ma wspólnego dyrektor festiwalu z dyrektorem spółki z.o.o. produkującej instalacje odgromowe.
6. Kanały marketingowe w działalności marketingowej B2B, (blog, podcast, vlog, newsletter, sociale, nowe formy marketingu (hologramy, vr presentation), a przełożenie tychże na marketing muzyczny.
7. Lejki marketingowe i CTA! na przykładach blogów szkoleniowych np.Sellwise), oraz przełożenie na marketing muzyczny.
8. Narzędzia wspierające eksperymentalny marketing B2B w biznesie muzycznym (NOZBE Google Analytics, Google Ads, SeoSurfer, Postfity, Mail Tester, Albacross).
9. Jak budować mierzalne hipotezy robocze w marketingu i dlaczego to ważne?.
10. Co i jak mierzyć, oraz czy w ogóle coś mierzyć przekładając marketing B2B na biznes muzyczny.
11. A co jeśli to wszystko nie działa (fail study na przykładzie Kolberga i co z tego wynika dla mnie w sztuce? O poszukiwaniu nowych dróg zawodowych i artystycznych.
12. Jak zbudować eksperymentalny proces lead generation w biznesie muzycznym, oraz czy na pewno jest ci to potrzebne?
13. Sesja Q&A.
Zastrzeżenie formalno- materialne:
Niniejszy program szkolenia, jest planem odnoszącym się do działań czysto eksperymentalnych, organizator i prowadzący szkolenia nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne rezultaty lub ich brak po stronie uczestników, którzy zdecydują się wdrożyć te doświadczalne metody we własnym biznesie muzycznym.
Udział w szkoleniu jest za symboliczną opłatę, ewentualne konsultowanie wdrażanych procesów jest płatne, wg indywidualnych ustaleń, ze zdecydowanymi uczestnikami. Prowadzący prosi o nierejestrowanie niniejszego szkolenia i nierozpowszechnianie go.
Promocja Muzyki w sieci od strony medialnej.
Tego dnia poznasz odpowiedzi m.in. na następujące pytania:
„Sprzedaż i kontakt z kontrahentem”
Podczas drugiego spotkania dowiesz się m.in.:
– Maksymalna ilość Uczestników kursu – grupa 20 osób.
Do udziału w szkoleniu serdecznie zapraszamy:
Konrad Michalak, ur. w Łodzi w 1988 r. Absolwent WOSF PWSFTViT, oraz Wydziału Jazzu PWSZ W Nysie, producent filmowy i muzyczny, dziennikarz muzyczny, badacz kultury muzycznej, marketing manager i handlowiec z 10 letnim stażem pracy w różnych sektorach gospodarki (Ubezpieczenia/Finanse/Eventy). Twórca autorskiego kwartetu “Kolberg Re:-Wizja” Uczestnik TBM INKUBATOR i TBM AKADEMIA w roku 2020. Obecnie działa na rynku IT i gromadzi materiały do doktoratu. W rzadkich wolnych chwilach interesuje się ekonomią nieheterodoksyjną i muzyką crossover. Lubi wędzoną whisky i dziwne piwa.
Warsztaty stacjonarne
Zakup biletu uprawnia do dwóch spotkań kursu.
Fundacja The Polish Modern Music Institute
Telefon: +48 576 008 818
E-mail: INFO@STUDIAMUZYCZNE.PL
Koordynator: +48 882 486 848