Latest Album

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut rhoncus risus mauris, et commodo lectus hendrerit ac.

banner
Dora Lewis

Zadzwoń do nas: +48 576 008 818

 

Marketing B2B

Academy of Music Business / Marketing B2B

Certyfikowane warsztaty dla muzyków – szkolenie oraz Q&A z prowadzącym

Przedmiot spotkania: Marketing B2B a biznes muzyczny- szkolenie eksperymentalne

Niniejszy dokument zawiera skrócony przekrój informacji i wykaz najważniejszych zagadnień, problemów służących zrozumieniu czym jest współczesny marketing B2B, w oparciu o jakie mechanizmy działa on, w segmencie gospodarki niezwiązanej z kulturą czy biznesem muzycznym, a także jakie hipotetyczne, eksperymentalne metody i działania marketingowe można testować i wdrażać prowadząc szeroko rozumianą działalność marketingową na krajowym i zagranicznym rynku muzycznym.

PLAN SZKOLENIA:

1. Obecny kształt marketingu B2B w gospodarce na przykładzie aktywności marketingowych w obszarze ICT, czyli o co chodzi w całym tym szkoleniu.
2. Metody marketingowe Account management- outbound- prospecting (cold calling, cold mailing, polecenia) i Inbound (lead generation process) w B2B a eksperymentalne przełożenie ich na rynek muzyczny.

CASE STUDY 1

3. Success story o tym, dlaczego zdefiniowany rynek, nabywcy i metoda marketingowa, dają chleb- na przykładzie Łódzkiej Grupy Kreatywnej, oraz bonus! Dlaczego to umarło?
4. Identyfikacja target marketu w B2B a biznesie muzyczny (wyszukiwarko-porównywarka spotify), oraz o tym dlaczego nie jesteś oryginalny, ale to dobrze!
5. Buyer persona/ decision maker, czyli co do cholery ma wspólnego dyrektor festiwalu z dyrektorem spółki z.o.o. produkującej instalacje odgromowe.
6. Kanały marketingowe w działalności marketingowej B2B, (blog, podcast, vlog, newsletter, sociale, nowe formy marketingu (hologramy, vr presentation), a przełożenie tychże na marketing muzyczny.
7. Lejki marketingowe i CTA! na przykładach blogów szkoleniowych np.Sellwise), oraz przełożenie na marketing muzyczny.
8. Narzędzia wspierające eksperymentalny marketing B2B w biznesie muzycznym (NOZBE Google Analytics, Google Ads, SeoSurfer, Postfity, Mail Tester, Albacross).
9. Jak budować mierzalne hipotezy robocze w marketingu i dlaczego to ważne?.
10. Co i jak mierzyć, oraz czy w ogóle coś mierzyć przekładając marketing B2B na biznes muzyczny.

CASE STUDY- FAIL STUDY 2

11. A co jeśli to wszystko nie działa (fail study na przykładzie Kolberga i co z tego wynika dla mnie w sztuce? O poszukiwaniu nowych dróg zawodowych i artystycznych.
12. Jak zbudować eksperymentalny proces lead generation w biznesie muzycznym, oraz czy na pewno jest ci to potrzebne?
13. Sesja Q&A.

Zastrzeżenie formalno- materialne:

Niniejszy program szkolenia, jest planem odnoszącym się do działań czysto eksperymentalnych, organizator i prowadzący szkolenia nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne rezultaty lub ich brak po stronie uczestników, którzy zdecydują się wdrożyć te doświadczalne metody we własnym biznesie muzycznym.
Udział w szkoleniu jest za symboliczną opłatę, ewentualne konsultowanie wdrażanych procesów jest płatne, wg indywidualnych ustaleń, ze zdecydowanymi uczestnikami. Prowadzący prosi o nierejestrowanie niniejszego szkolenia i nierozpowszechnianie go.

TEMATY

Część I

Promocja Muzyki w sieci od strony medialnej.

Tego dnia poznasz odpowiedzi m.in. na następujące pytania:

  • Jakie umiejętności w komunikacji społecznej są najbardziej pożądane?
  • Czym jest PR?
  • Gdzie szukać kontaktów do dziennikarzy?
  • Którędy do mediów – czy naprawdę „jeśli nie drzwiami, to oknem”?
  • Co to jest press pack i co powinien zawierać?
  • Po co nam teoria – jak wykorzystać funkcje mediów w praktyce?
  • Jak pisać, aby nas czytano?
  • W jaki sposób zbadać efektywność działań promocyjnych?
Część II

„Sprzedaż i kontakt z kontrahentem”

Podczas drugiego spotkania dowiesz się m.in.:

  • Jak pytać i jak prosić?
  • Czym są pytania otwarte, czym są pytania zamknięte, a czym te sugerujące?
  • Jak sfinalizować transakcję?
  • Jak radzić sobie z obiekcjami oraz w innych trudnych sytuacjach
GRUPA DOCELOWA

– Maksymalna ilość Uczestników kursu – grupa 20 osób.

Do udziału w szkoleniu serdecznie zapraszamy:

  • muzyków
  • pracowników instytucji kultury
  • pracowników wydawnictw muzycznych, agencji koncertowych i reklamowych
  • pracowników firm audiowizualnych i fonograficznych
  • członków zespołów muzycznych
  • aspirujących managerów
  • Wszystkie osoby pracujące w branży muzycznej chcące zdobyć cenną wiedzę podczas szkoleń menedżerskich w tematyce „Marketing B2B a biznes muzyczny- szkolenie eksperymentalne” oraz „Praktyczny digital marketing w BRANŻY MUZYCZNEJ”.

WARSZTATY POPROWADZI

Konrad Michalak, ur. w Łodzi w 1988 r. Absolwent WOSF PWSFTViT, oraz Wydziału Jazzu PWSZ W Nysie, producent filmowy i muzyczny, dziennikarz muzyczny, badacz kultury muzycznej, marketing manager i handlowiec z 10 letnim stażem pracy w różnych sektorach gospodarki (Ubezpieczenia/Finanse/Eventy). Twórca autorskiego kwartetu “Kolberg Re:-Wizja” Uczestnik TBM INKUBATOR i TBM AKADEMIA w roku 2020. Obecnie działa na rynku IT i gromadzi materiały do doktoratu. W rzadkich wolnych chwilach interesuje się ekonomią nieheterodoksyjną i muzyką crossover. Lubi wędzoną whisky i dziwne piwa.

konrad_michalak

MIEJSCE SZKOLENIA

On-line – platforma Zoom
  • Link oraz ID do logowania przesłane zostaną na podany przez Państwa e-mail najpóźniej dzień przed wydarzeniem
  • Logując się na platformę Zoom, należy wpisać dane umożliwiające identyfikację (imię i nazwisko albo pseudonim – zgodnie z danymi podanymi w tytule przelewu)

Warsztaty stacjonarne

TERMINY – KIEDY?:

BILETY

Zakup biletu uprawnia do dwóch spotkań kursu.

  • Przedsprzedaż: 130 zł (w tej cenie chcemy Państwu zaoferować 6 biletów), więc naprawdęwarto się pośpieszyć.
  • Normalny (najpóźniej dzień przed wydarzeniem): 150 zł
  • W dniu wydarzenia: 170 zł
  • Dla stałych uczestników naszych szkoleń, cena za kurs (dwa spotkania) wynosi 120 zł
  • Jednodniowy – 90 zł

PŁATNOŚĆ

  • Przedpłata na rachunek bankowy fundacji o numerze:
    86 1020 2892 0000 5702 0725 3000
    Odbiorca: Fundacja The Polish Modern Music Institute
    Tytuł: Kurs online Podstawy marketingu i PR, [DATA SZKOLENIA] [NAZWISKO/PSEUDONIM]
  • Potwierdzenie przelewu prosimy przesłać mailem na adres: info@studiamuzyczne.pl. W odpowiedzi otrzymają Państwo bilet w formie elektronicznej oraz link do udziału w e-kursie

DODATKOWE INFO

  • Bilety zakupione w przedsprzedaży nie podlegają zwrotowi
  • Na życzenie wystawiamy fakturęów statutowych fundacji
  • Regulamin wydarzenia dostępny pod adresem:

ORGANIZATOR

Fundacja The Polish Modern Music Institute
Telefon: +48 576 008 818
E-mail: INFO@STUDIAMUZYCZNE.PL
Koordynator: +48 882 486 848

SUGESTIE

  • Skopiuj link tego wydarzenia i dodaj do swojego profilu na FB – niech wszyscy wi(e)dzą, że się rozwijasz!
  • Zaproś znajomych do udziału w wydarzeniu
  • Pamiętaj: pilnuj terminów spotkań!