Regulamin Fundacji The Polish Modern Music Institute
§ 1. Postanowienia ogólne
Niniejszy Regulamin określa ogólne zasady, warunki, prawa i obowiązki Uczestników Wydarzeń Fundacji The Polish Modern Music.
Adres Fundacji: Rynek Dębnicki 6/1, 30-319 Kraków)
Pozostałe dane kontaktowe: adres e- mail: biuro@pmmi.org.pl
§ 2. Definicje
Słownik pojęć użytych w niniejszym Regulaminie:
Ilekroć w dalszej części Regulaminu użyto niżej wymienionych zwrotów pisanych wielką literą, należy je rozumieć w podanym niżej znaczeniu, chyba, że z kontekstu ich użycia wyraźnie wynika inne zastosowanie.
Fundacja– należy przez to rozumieć Fundację The Polish Modern Music z siedzibą w Krakowie ( Biuro: Rynek Dębnicki 6/1, 30-319 Kraków);
Organizator– należy przez to rozumieć Fundację;
Wydarzenie– szkolenia, warsztaty, konferencje, odbywające się w terminie i miejscu wskazanym przez organizatora;
Uczestnicy wydarzeń– wszystkie osoby, które zakupiły bilet, na portalu sprzedaży biletów.
Harmonogram wydarzeń- określony program wydarzeń, umieszczony na stronie fanpage https://www.facebook.com/studiamuzycznepl/ – „Studia Muzyczne” w zakładce “Notatki”;
Fanpage– strona internetowa Fundacji, na której Organizator będzie udostępniał informacje na temat wydarzeń;
Certyfikat– dokument potwierdzający uczestnictwo w Wydarzeniu, który otrzyma każdy Uczestnik biorący udział w Wydarzeniu.
Rodo – rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
§ 3. Informacje ogólne
1. Regulamin skierowany jest do wszystkich osób zainteresowanych wzięciem udziału w Wydarzeniu organizowanym przez Fundację.
2. Regulamin jest udostępniony do wydrukowania, pobrania, odtwarzania i utrwalenia przez Uczestnika na stronie Fanpage.
3. Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna w celu rejestracji Uczestnika Wydarzenia i wzięcia przez niego udziału w Wydarzeniu.
4. Uczestnik może porozumieć się z Organizatorem za pośrednictwem telefonu 576 008 818 (pn.-pt.), poczty elektronicznej biuro@pmmi.org.pl
5. Uczestnik w przypadku kontaktu telefonicznego ponosi koszty połączenia według stawek wybranego przez niego operatora.
6. Uczestnik akceptuje Regulamin poprzez odesłanie oświadczenia w formie wiadomości mailowej lub prywatnej poprzez narzędzia internetowe o treści: „ Akceptuję Regulamin i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych…” przez Fundację The Polish Modern Music z siedzibą w Krakowie Rynek Dębnicki 6/1, 30-319 Kraków, nadtooświadcza i potwierdza, że:
7. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem, obowiązują przepisy powszechnie obowiązującego prawa w Polsce, w tym Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. ( Dz. U. z 2019 r. poz. 1145)- dalej jako Kodeks cywilny.
§ 4. Rejestracja i udział w Wydarzeniu
1. W celu wzięcia udziału w Wydarzeniu uczestnik ma obowiązek dokonania rejestracji poprzez zakupienie biletu na portalu sprzedaży biletów,
2. Link do sprzedaży biletów Organizator zamieści na stronie Wydarzenia.
3. Posiadanie biletu i rezerwacja miejsca, uprawnia do uczestnictwa w Wydarzeniu, a także oznacza wyrażenie zgody na postanowienia niniejszego Regulaminu oraz wszelkich innych ustaleń dokonanych między uczestnikiem a Organizatorem.
4. Organizator zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za podanie błędnych lub nieprawdziwych danych osobowych przez Uczestnika podczas rejestracji.
§ 5. Rezygnacja z Wydarzenia
1. Uczestnik może zrezygnować z uczestnictwa w wydarzeniu w terminie siedem dni od daty rezerwacji uczestnictwa, nie później jednak niż do dnia rozpoczęcia wydarzenia(nie dotyczy biletów i karnetów w cenie promocyjnej). Rezygnacja uczestnika z udziału w wydarzeniu powinna być dokonana w formie pisemnej, na adres biura Fundacji (Rynek Dębnicki 6/1, 30-319), e-mail: biuro@pmmi.org.pl
2. Uczestnik wydarzenia ma prawo na wymianę biletu z wydarzenia na voucher, który może wykorzystać na dowolne wybrane wydarzenie, w terminie nie późniejszym niż 3 dni przed rozpoczęciem wydarzenia, z którego rezygnuje. Voucher będzie wystawiony na taką sumę, na jaką Uczestnik zakupił bilet i będzie on ważny przez 60 dni od daty wymiany. Uczestnik powinien na minimum 10 dni przed rozpoczęciem wydarzenia, na które się decyduje zawiadomić o tym mailowo Organizatora, podając przy tym swoje imię i nazwisko.
§ 6. Dane osobowe
2. Dane osobowe będą archiwizowane przez Sprzedawcę przez trzy lata od dokonania ostatniego zakupu biletu na Wydarzenie;
3. Zgodnie z RODO ( Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. wraz ze zmianami ustawy z 21 lutego 2019 r. o zmianie niektórych ustaw w związku z zapewnieniem stosowania ogólnego rozporządzenia o ochronie danych ( DzU poz. 730) Uczestnikowi co do zasady, w zależności od korzystania z konkretnych funkcjonalności, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu właściwego dla ochrony danych osobowych, prawo sprzeciwu, prawo dostępu do jego danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych;
4. Administratorem twoich danych Osobowych przechowywanych w Fundacji The Polish Modern Music Institute na wydarzenia w evenea.com oraz goout.net jest Fundacja The Polish Modern Music Institute z siedzibą w Krakowie przy ul. Podłęska 9/98, 30-865 Kraków, oraz biuro fundacji, adres: Rynek Dębnicki 6/1, 30-319 Kraków, która prowadzi operację przetwarzania twoich danych Osobowych w sposób odpowiedzialny i bezpieczny, zgodnie z przepisami Unii Europejskiej RODO/GDPR;
5. Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie na potrzeby realizacji Wydarzenia oraz umożliwienia Uczestnikowi wzięcia udziału w Wydarzeniu;
6. Uczestnik ma prawo do zakończenia współpracy w każdej chwili, a także prawo do ponownej współpracy. Po okresie pięciu lat lat od udzielenia zgody na przetwarzanie, oraz po wycofaniu zgody na przetwarzanie- dane zostaną automatycznie usunięte.
§ 7. Postanowienia końcowe
1. Wydarzenie ma charakter zamknięty i nie stanowi imprezy masowej w rozumieniu ustawy z dnia 23 marca 2009 roku o bezpieczeństwie imprez masowych(Dz.U. 2009 nr 62 poz.504);
2. Uczestnik Wydarzenia akceptując niniejszy Regulamin zgadza się na publikację wizerunku widocznego na zdjęciach oraz innych materiałach wideo wykonywanych podczas wydarzenia w Internecie. Uczestnik w formie mailowej dokona wyrażenia zgody na publikację wizerunku.
3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego;
4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy uczestników, które mogą zostać zgubione, zniszczone lub skradzione podczas wydarzenia;
5. Uczestnicy ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za dokonane przez siebie zniszczenia zarówno na terenie obiektów, w których prowadzone są jakiekolwiek działania związane z wydarzeniem, jak i w obrębie tych obiektów.
6. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego zamieszczenia na stronie serwisu internetowego wydarzenia;
7. Organizator ma prawo do zmiany postanowień Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie w terminie 7 dni od dnia ich zamieszczenia na stronie serwisu internetowego wydarzenia, przy czym w odniesieniu do usług będących w toku, zastosowanie ma wersja regulaminu z obowiązująca w chwili składania rezerwacji przez uczestnika;
8. Przepisy niniejszego Regulaminu stanowią integralną część zgłoszenia uczestnictwa w wydarzeniu i obowiązują wszystkich uczestników.
Niniejszy Regulamin, został zatwierdzony przez Prezesa Zarządu Fundacji, Pana Wasyla Jerenowskiego.