Latest Album

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut rhoncus risus mauris, et commodo lectus hendrerit ac.

banner
Dora Lewis

Zadzwoń do nas: +48 576 008 818

 

Podstawy marketingu i PR

Academy of Music Business / Podstawy marketingu i PR

Jak trafić do mediów? - Promocja muzyki w polskich mediach.

Certyfikowane warsztaty dla muzyków – szkolenie oraz Q&A z prowadzącym

Przedmiot spotkania: Podstawy marketingu i PR-u w kontekście relacji z mediami muzycznymi

Warsztat będzie prowadzony z myślą o nieznanych jeszcze zespołach.

Swami Shivananda powiedział: „Jeden gram praktyki jest lepszy niż tona teorii„. Podążając za jego słowami, Fundacja The Polish Modern Music Institute, Academy of Music Business oraz Kajetan Balcer zapraszają na kurs, którego część teoretyczna wynikać będzie z praktyki, aniżeli odwrotnie.

Szkolenie on-line z cyklu „Event Management & Music Business” podzielone zostanie na 2 zależne od siebie (!) spotkania. Zaznaczamy, iż tylko uczestnictwo w obu częściach wydarzenia pozwoli uzyskać certyfikat ukończenia kursu, a przede wszystkim – kompletną wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne niezbędne do promowania wydarzeń i eventów kulturalnych w przestrzeni medialnej, jak również do rozpoczęcia pracy nad budowaniem i pielęgnowaniem relacji z mediami.

TEMATY

Część I

Promocja Muzyki w sieci od strony medialnej.

Tego dnia poznasz odpowiedzi m.in. na następujące pytania:

  • Jakie umiejętności w komunikacji społecznej są najbardziej pożądane?
  • Czym jest PR?
  • Gdzie szukać kontaktów do dziennikarzy?
  • Którędy do mediów – czy naprawdę „jeśli nie drzwiami, to oknem”?
  • Co to jest press pack i co powinien zawierać?
  • Po co nam teoria – jak wykorzystać funkcje mediów w praktyce?
  • Jak pisać, aby nas czytano?
  • W jaki sposób zbadać efektywność działań promocyjnych?
Część II

„Sprzedaż i kontakt z kontrahentem”

Podczas drugiego spotkania dowiesz się m.in.:

  • Jak pytać i jak prosić?
  • Czym są pytania otwarte, czym są pytania zamknięte, a czym te sugerujące?
  • Jak sfinalizować transakcję?
  • Jak radzić sobie z obiekcjami oraz w innych trudnych sytuacjach
GRUPA DOCELOWA

– Maksymalna ilość Uczestników kursu – grupa 20 osób.

Do udziału w szkoleniu serdecznie zapraszamy:

  • muzyków
  • pracowników instytucji kultury
  • pracowników wydawnictw muzycznych, agencji koncertowych i reklamowych
  • pracowników firm audiowizualnych i fonograficznych
  • aspirujących managerów kultury
  • wszystkich w jakikolwiek sposób związanych z branżą muzyczną, chcących usystematyzować tę już posiadaną i zdobyć nową, praktyczną wiedzę.

WARSZTATY POPROWADZI

Kajetan Balcer – specjalista ds. promocji muzyki, nauczyciel śpiewu i emisji głosu, wokalista. Magister dziennikarstwa muzycznego. Były manager muzyczny i nauczyciel akademicki (wykładane przedmioty: zarządzanie karierą wykonawców, kontakt z mediami). W latach 2013—2018 specjalista ds. PR i kontaktów z mediami w zarządzanym przez Rahima (ex-Paktofonika, dziś: Pokahontaz) wydawnictwie muzycznym MaxFloRec, promujący m.in. takich artystów, jak: GrubSon, Bob One, Buka, K2, Jarecki & BRK czy Kleszcz. W latach 2014—2015 współprowadzący autorską audycję muzyczną w radiu KRK FM. Gość wielu konferencji i debat poświęconych branży muzycznej. Niedawny wokalista i PR manager zespołu Sami. Wykładowca Academy of Music Business. Członek prestiżowej Akademii Fonograficznej oraz organizacji, takich jak: ZPAV, SAWP czy ANMP.

kajetan_balcer

MIEJSCE SZKOLENIA

On-line – platforma Zoom
  • Link oraz ID do logowania przesłane zostaną na podany przez Państwa e-mail najpóźniej dzień przed wydarzeniem
  • Logując się na platformę Zoom, należy wpisać dane umożliwiające identyfikację (imię i nazwisko albo pseudonim – zgodnie z danymi podanymi w tytule przelewu)

Warsztaty stacjonarne

TERMINY – KIEDY?:

BILETY

Zakup biletu uprawnia do dwóch spotkań kursu.

  • Przedsprzedaż: 130 zł (w tej cenie chcemy Państwu zaoferować 6 biletów), więc naprawdęwarto się pośpieszyć.
  • Normalny (najpóźniej dzień przed wydarzeniem): 150 zł
  • W dniu wydarzenia: 170 zł
  • Dla stałych uczestników naszych szkoleń, cena za kurs (dwa spotkania) wynosi 120 zł
  • Jednodniowy – 90 zł

PŁATNOŚĆ

  • Przedpłata na rachunek bankowy fundacji o numerze:
    86 1020 2892 0000 5702 0725 3000
    Odbiorca: Fundacja The Polish Modern Music Institute
    Tytuł: Kurs online Podstawy marketingu i PR, [DATA SZKOLENIA] [NAZWISKO/PSEUDONIM]
  • Potwierdzenie przelewu prosimy przesłać mailem na adres: info@studiamuzyczne.pl. W odpowiedzi otrzymają Państwo bilet w formie elektronicznej oraz link do udziału w e-kursie

DODATKOWE INFO

  • Bilety zakupione w przedsprzedaży nie podlegają zwrotowi
  • Na życzenie wystawiamy fakturęów statutowych fundacji
  • Regulamin wydarzenia dostępny pod adresem:

ORGANIZATOR

Fundacja The Polish Modern Music Institute
Telefon: +48 576 008 818
E-mail: INFO@STUDIAMUZYCZNE.PL
Koordynator: +48 882 486 848

SUGESTIE

  • Skopiuj link tego wydarzenia i dodaj do swojego profilu na FB – niech wszyscy wi(e)dzą, że się rozwijasz!
  • Zaproś znajomych do udziału w wydarzeniu
  • Pamiętaj: pilnuj terminów spotkań!